El meu despertar ornitològic
La meva passió per la ornitologia va començar de forma molt violenta un dia fent una passejada pels ports de Beseit.
Uns rapinyaires em passàven pel sobre el cap i no podía saber si eren voltors comuns o alguna altra cosa
Això va passar el dia 28 de Març del 2021 tot just fa tres mesos
Desde llavors de forma apassionada i insistent m'he posat a estudiar observar i retratar ocells alguns dirien de forma compulsiva.
Trobo que la ornitologia te relació amb la meva especialitat jo sóc metge dermatòleg i l'aproximació a les malalties de la pell es molt semblant a la aproximació al diagnòstic dermatològic.
Aquí us deixo la foto d'aquell dia...
Trista imatge feta amb el mobil.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada