Viatge a Dinamarca amb la furgo

El dia 12 de Juny sortim de casa amb la furgo cap al N; el destí és Dinamarca.

En aquest viatge no ornitològic hi apareixen un grapat de ocells que ens faran companyia,

Aquí hi penjaré alguns del exemplars que he pogut observar i retratar. 


Bec de Serra Gros (Mergus merganser)


Bitxac comú (Saxicola rubicola)

Anec Cabussó gris (Podiceps grisegena) 

 Cornella emmantellada (Corvus cornix)

 Cuereta Blanca (Motacilla Alba)

Fotja (Fulica atra)


Gamba roja vulgar (Tringa totanus)


Garsa de Mar (Haematopus ostralegus)





Merla (Turdus merula)

Tallareta comuna (Sylvia communis)



Titella (Anthus pratensis)

 

Comentaris