El dia 12 de Juny sortim de casa amb la furgo cap al N; el destí és Dinamarca.
En aquest viatge no ornitològic hi apareixen un grapat de ocells que ens faran companyia,
Aquí hi penjaré alguns del exemplars que he pogut observar i retratar.
 |
Bec de Serra Gros (Mergus merganser) |
 |
| Bitxac comú (Saxicola rubicola) |
 |
| Anec Cabussó gris (Podiceps grisegena) |
 |
| Cornella emmantellada (Corvus cornix) |
 |
| Cuereta Blanca (Motacilla Alba) |
 |
| Fotja (Fulica atra) |
 Gamba roja vulgar (Tringa totanus) |
 |
| Garsa de Mar (Haematopus ostralegus) |
 |
| Merla (Turdus merula) |
 |
| Tallareta comuna (Sylvia communis) |
 |
| Titella (Anthus pratensis) |
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada